About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Tuesday, March 15, 2011

yaAllah hati ku xtenang

yaAllah ape yg aku harus lakukan?
tewos menunggu mengarap pada seseorg mengharap cinta darinya
atau aku melepaskan dia pergi sbgai kenangan terindah dalam hidup ku?
yaAllah aku sudah hampir berputus asa mengharap maaf darinya..
sesungguhnya hati dia sekeraskerasnya yg aku xduga xkan bisa aku lembutkan..
yaAllah aku xmintak ape2 drnya hanya pluang utk berubah hanya cinta dia yg aku ada..
aku tahu aku xsesempurna mane untuk dia cuma aku beruasaha akan jadi yg terbaik utknya
yaAllah andai kate aku ptt lpskan dia dr hidup ku dr hati aku..
bebaskan cinta dia kepada org lain..
kau kuatkan la hati aku..
kau cekal kan hati aku..
tabahkan hati aku..
tenngkan hati aku..
jgn lah kau buat ak sll teringt padanya..
jauhkan dia dr aku..
temukan aku dgn cinta sebenar...
yaAllah hati aku xtenng sejak dia jauh dr aku..
tidurku terggu dgn mainan musuh ku..
aku sntsa rase terluka..
aku ingin bahagia..
aku ingin kembali pada masa lalu...
yaAllah kuatnya dugaan kau bagi dlm hbgn kami...
andai kami bersama adakah lgi kuat dugaan kau bg pada kami nnt?
dugaan ini xdpt kutgg..
apetah lagi dugaan yg lg besa yg kau beri nnt...
aku hanya mencintai dia..
hanya dia buat aku tahu cinta itu indah..
sebelum ni aku bnyk menyakitkan cinta yg hadir dlm hidup ku..
tp yaAllah dia teristimewa..
hanya dia yg aku ada..
hanya dia yg dihati ku...
bencikah dia pada aku yaAllah?
smpi bila dia nak menghukum aku yaAllah?
smpi bler dia mahu aku tewos mennges kerana rindu padannya?
yaAllah bantulah aku..
betul kah keputusan yg aku ambil ini?
betulkah pergi dr hati dan hidupnya akan buat aku lg tenng?
ya Allah tolong aku...
aku ingin kan jawapan dlm mse terdekat hanya kau yg mmpu membantu aku...

aku terlalu cintakan dia...

4 comments:

♣DYA AL-AIEN♣ said...

be strong dear..

Nurhazuani Ismail said...

mia buat solat istikharah,minta petunjuk darinya,klu betul dia jodoh mia,alhamdulillah

Amira Rosli said...

DYA..THNZ I WILL..DOAKAN

Amira Rosli said...

KAK HAZUANI: I WILL DO IT..
JUST I THNK I NEED SMETHNG TAHT CAN MAKE ME FEEL BETTER