About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Saturday, November 19, 2011

Selmat tinggal

Assalamualaikum cinta2 semua. apa khabar? Lama kan aku xupdate blog?
ceh poyo gila padahal hampir setiap hari aku update kan mcm gampang.
eh xbaik dosa. Heheh okay apahal entry macam nak GEMPAK je ni? okay mls layan
bahahah. okay back to entry cik mia oi. ye seperti anda semua sedia maklum ye
cik mia anda semua bakal pulang ke kandang BABI  eh sorry Monyet lah. bahahah
okay sorry again. pffft aku bakal pulang ke UiTM Sri iskandar peraksss.
Ye untuk menyambung tagungjawb yang masih tergantung. peh penat bonar nak perabis 3tahun bersamaan
6semester ni. eh mcm terbalik je ayat aku? eh LANTAK. haisp! okay untuk semester terakhir aku kena
berjuang habis-habisan. ye tanpa mengenali Ipoh untuk 1semester. cewah aku confirm kuar jugak.
Tapi aku kne jugak belajar betul2 last sem kna la skor lebih skit. nak dapat SHAH ALAM kan.
kalau la dapat ye tak nok? hahaha. okay la malas bebel. eh eh okay bai. aku nak ucapkan selamat tinggal
kat family aku terutama parents aku. serious nanti rindu gila. rindu nak perabis duit, kena bebel, kena marah, kena buat kerja uma, kena jaga adek and kena semua la. tapi paling rindu KASIH SAYANG mereka.
Takpe ummi last sem dah ni. nanti nurul cuti 5bulan ummi bebel puas2 okay? nanti jangan lupa ready kot2
ada yang nak datang MEMINANG eh MERISIK sudah. kan ummi ready2 la ye. cewah. bajet laku.
okay semua cinta cik mia doakan mia berjaya ye? mia cinta korunk semua banyak2. muuuaaahhhh.
AND! you too MR. 

No comments: