About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Thursday, November 17, 2011

We still together

Assalamualaikum semua! ye eh mesti pelik kan tertiba je aku start bagi salam.
heheheh biase la aku mahu berubah menjadi insan yang lebih baik. cewah
ni serious okay. kihkih. okay back on the entry sayang2 semua.
Alhamdulillah aku still dapat kolej untuk last semester. Memang payah benda ni bukan semua
senang dapat okay. Yang layak sahaja. Untuk 5sem berturut-turut aku dapat bilik yang sama
C1113 hehehe lama kan sampai aku meluat dah. bahahah. cuma katil-katil aku saje yang berubah-ubah yela
aku datang kan ikut kepala aku. datang awal dapat la katil bawah, datang lambat ha katil atas la jawabnya.
Hahahah xkesah la janji ada bilik ye dak? heheh oaky untuk 4semester aku masih bersama wawa :)
weeee and! 2semester bersama nik junior aku yang comel tu. :) hehehe. terima kasih Allah and UiTM jugak!
ini wawa! sorry gabar aku dgn nik mmg xda. hehe




No comments: