About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Monday, November 14, 2011

Read and Answer it honestly

okay hey guys! heee aku ditag setelah sekian lame xda yang sudi tag aku.
ha mau taw sape yang tag? my beloved friend shorty! a.k.a ladyana jaafar
bukan senag taw nak dpt tag ni just dr org2 yang etrtentu je. cewah kemain kan.
okay menurut cik shorty aku kne follow
RULES,11 THINGS,11 QUESTIONS,11 TAG AND 11 FRIENDS.
okay susah or senang now aku nak cuba. heheheh :)

Firstly, Rules :
1.You must post this rules.
2.Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3.Answer the questions the tagger set for you in their post.
4.And create eleven new question for people you tagged for answer.
5.You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
6.Go to their page and tell them you've tagged him/her.
7.No tag backs.
8.No stuff in the tagging section about.
9.'You are tagged if you are reading this' you legitimately.
(a.k.a really, trust, with all honesty) have to tag 11 people

Secondly, Things :
Okay aku akan bagi tahu 11 benda pasal diri aku. okay ni honest okay. hahaha poyos je

1. Nama aku NURUL AMIRAH BT ROSLI. Okay ummi pgl aku NURUL, ayah adek2 family lain semua pagil AMIRAH, aku sndr bahasakan diri aku MIA sbb time kecik aku pelat nak sebut MIRA .hahaha. kawan2 pgl aku mia.

2. Aku anak sulung dari 5 beradik. dua lelaki dan 3 perempuan. aku mmg manja tapi dengan parent jela.

3. Aku jenis kasar ala2 brutal tapi bukan tomboy okay? Senang cakap hati kering

4. Aku kuat cemburu yes i admit it! and for sure BOYF aku kena la yang penyabar dan memahami. haha dan aku cepat marah tapi cepat lembut and sejuk kalau kena gaya pujuk. cewaahhh

5.Aku suka gila coklat and aiskrim and! aku xbeberapa gemar cake. so aku jarang la melangkah ke secret recepi peduli hape orang kata cake dia sedap nak mati paling kurang 3suap je aku mkn.

6.Aku ni kuat tido okay ni tak tipu. ada je peluang aku akan tido terutama dalam kelas. masa sekolah dulu orang pgl aku sleeping beauty.

7.Aku suka berangan nak jadi model dari kecik lagi. sbb aku tgi plus cantik ewah2 prasan kan? peduli hape. and now alhamdulillah aku berpeluang jadi model even xaktif sgt.

8.Aku jns xuptodate lagu. mmg yes its true! korng ckp la lagu apa pun aku palin ketingallan tapi kalau korng tekejut why aku bole tahu lagu2 baru semua sbb roomate tercinta aku. rajen benor update. tapi kebanyakn bruno mars ler

9.Aku xpernah jadikan artis idola aku. sbb aku jenis xminat artis2 ni. xpernah nak tergila2 siap tampal gambar kat dinding bilik. what the hell 2 kan. setakat minat2 biase bole la.

10.Aku tak reti menabung ye. aku akan perabis duit. ye kalau aku keje je dapat je gaji ha shopping la. aku nak simpan duit mmg duit tu kna bg orang pgg kan.

11. aku bukan jenis jiwang karat! tapi aku sgt sweet okay! bahahah only with my boyf

Okay dah bebel pasal diri aku. meh nak jawab soalan shorty pulak. heeeheheh orte bebeh

1.5 perkara yang buat anda marah. nyatakan.
-Sepahkan tempat aku mmg aku pantang amboi penat aku kemas men sepah je kan
-Buat benda yang aku xizinkan ha pantang betul!
-Kongkong hidup aku tapi bila aku kongkong hidup kau kau kecoh bising. alalalal
-Habiskan makanan tak ingat aku ni sudah lebih okay!
-Ambil barang aku tanpa izin. mintak pelempang tu.

2.3 blog yang sering anda 'blogwalking'.
-http://ladyanajaafar.blogspot.com/
-http://lensapenaemil.blogspot.com/
-http://kisahidupsayaharihari.blogspot.com/

3.5 perkara yang ada dalam wishlist anda.
-
4.jika anda ada RM1,000,000 pada harini and mesti kena habiskan dalam 1 hari, apakah yang akan anda beli/sumbangkan?
- aku akan shopping puas2 beli apa yang aku idamkan, makan apa aku nak. semua la. peri haji! yeah bebeh. and2! aku akan sedekah kat rumah orang tua. :)

5.perkara yang memalukan pernah anda alami.
-salah masuk kereta. ku pikirkan kereta bapak aku. bahah time tu balik dari tuisyen addmath. malu nak mati!

6.siapakah nama gf/bf anda 2 tahun lepas?
-FAHMI RAHIM . lalalala

7.makanan yang paling anda benci.
-sayur, hahhaah nasib la. aku paling anti!

8.any alahan or alergik? nyatakan.
-makanan laut, ayam, daging. tapi aku bantai jugak.

9.wang hantaran will be in your marriage soon?
-bapak aku kata paling murah kawen kekal lama. okay how about RM29059.1. AMBOI SKITNYA OKAYBAI

10.habes grad diploma/degree/master nanti, apa yang anda akan lakukan?
-grad dip? aku nak smbung degree la. grad degree aku nak keje la then kawen! walah! gatai!

11.suprise yang anda ingin lakukan untuk gf/bf anda suatu hari nanti.
-kena bagitaw ke xsuprse la nnt! boyf aku mst bc ni! grrr okay aku nak masak sendiri mkann yg dia suka then ajak picnic kat pantai then main layang2.apa2? mmg aku nk sgt buat bnd ni. bahahaha

Third, Questions :
1. First love korang sape?
2. Makna CINTA bagi awak?
3. Tempat yang korung nak sgt pergi?
4. Suka Fasha Sandha x? kalau suka atau x bagi sebab!
5. Korung target nak kawen umur berapa
6. Apa korung akan buat kalau EX GF/BF korung nak korung balik?
7. Korung suka makanan Barat or what?
8. First gaji kalau korung keje nanti apa korung nak beli?
9. Idola korung sapa?
10.Ciri2 future husband or wife?
11. Nama bf / gf korung? ;p

Lastly, HAAA MEREKA DIBAWAH NI KANA TAG!

1.EMAN AKMAL
2.DIYANA ALI
3.DURA MEON
4.ATIQAH WADIHAH
5.HAIZUN RAUF
6.ZARIN
7.GEBOB
8.EMMA
9.AIMI
10.ZAHRA
11.YEEN MAIZURIN


3 comments:

ladyapplemint said...

yeahhh dah post !!!
thanks sayang :))
heee seronok pulak rasanya.hakh!

Diyana Ali said...

dah jawab . tengok la :)

sy.H said...

mia, aku pun dah jawab :D