About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Friday, December 3, 2010

khas utk mia bodoh yg maki aku di chat box

for ur information.
blog aku xperlukan maki hamun ko.
so kalau nak maki hamun depan2..
buat cara berani.
setakat nak maki tapi kt chatbox bole blah k?
ak xalu2kan pon ko bc blog aku or menyemak kt blog aku.
aku jalang?
kau kesah?
kau baik sgt ke? cermin diri dulu lah weyh.
sedar sikit..
hidup aku mampus p kt aku la..
kau xdiperlukan.

p/s : yg pagai cm setan nak maki2 org pergi blah jgn nak bukak blog aku. terima kasih!

8 comments:

anis zaini said...

berani mia bodoh tu maki-maki ye!!
eh salah, dia x berani pon. Tu pasalla maki kat chatbox je. Kan mia kan. Ak mmg x knal ko pon tp ko x layak la nk maki hamun suma kt blog org. x malu ke, xpuas hati ke apa jumpa mia je la..

Amira Rosli said...

yup. tw xpe anis..
nak maki depan2 la kan.
ni kt chatbox bia aku xtaw sape dia.
mcm ape.
berani jmp maki depn2 la silp2 dpt penumbuk ak

anis zaini said...

ha, betoll.
lagi best kalau tarik rambut dy sampai botak!!hahaha

Amira Rosli said...

xpya kot anis.. sbb mia dah dpt pahala dia :) kan? kan?

evagebob vid said...

sape mia bodoh 2 dear??kenal ke?

Amira Rosli said...

entah la gebob..
masih tidak diketahui lagi..
tp biakan la,,,
mia dpt pahala dia :)
thnz mia bodoh

evagebob vid said...

adoi ai..org dengki ni kmane je kite pg mst ada..kn...susa tol..

Amira Rosli said...

2la gebob..
kne sbr jela..
tah ape sala mia kt dia :(