About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Friday, December 3, 2010

can i be ur bf?

ayat ni selalu je aku dengar dan selalu saje ada yg meluahkan pada aku..
selalunya dari mamat2 yg sebaye..
tapi sekarang..
dr orang2 tua..
tua yg macam mane?
tua yg dah kubur panggil mari rumah kata pergi..
dah bercucu..
ada hati nak jadi bf aku..
kalau nak buat menatu boleh la terima lagi..
macam2 org2 tua skng..
makin tua makin gatal.
ops xsemua ok?
sape makan cili dia yg terasa pedas.;)
kadang2 bila yg meluahkan hasrat hati tu org tua aku terus rase macam aku ni dah tua sgt..
sesuai dgn mereka.
eh x x x..
aku masih muda..
wlpn hakikatnya aku akan memasuki alam dewasa tahun depan..
dan umur aku bakal mencecah 20 tahun..
huyooo...
aku mmg dah dewasa :)

p/s: saya sudah ada bf pakcik :) saya sesuai jadi menantu pakcik ja kalau pakcik ada anak lelaki ansem muda xpon sy sebagai anak pakcik je :) terima kasih

2 comments: