About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Wednesday, December 22, 2010

true friends

walaupun kita rase kita ramai musuh..
sebenarnya kita mempunyai ramai kawan sejati..
ya...
kawan yg dpt menerima kita..
walaupun baru kenall..
even aku xberapa rapat pada mulanya..
tapi aku xske judge yg buruk pasal kawan baru aku..
ada orang yg dpt terima kita sebagai kawan ada yg tidak..
itu terpulang yg penting ikhlas berkawan..
dan hubungan sbgi kawan kekal selamanya...
ok ape aku merepek jauh sgt ni..
sebenarnya bukan nk puji sgt la..
eh xbaik la aku ni..
hahaha...
sebenarnya aku sgt berterima kasih pada budak klas acA sbb sudi terima aku jadi classmte dyeorg sem4..
class aku dibubarkan sekali lg....
and now aku terpkse pilih klas lain..
so niat di hati nak msok klas a lagi la..
but mcm takut2 gak kan..
takut mereka xselesa dgn kehadiran aku..
tapi xsangka dyerg still sudi trime aku..
thnz 2 syafiq ajak msok..
thnz 2 aiman and dzaid..
and juga dak2 klas a yg sudi terima aku..
terima kasih sgt..
sbb korg still dpt terima aku msok klas korg..
xda sifat kutok2 blakang..
aku gak mntk maaf sbb kalu aku ni bagi klas korg semak..
o penuh sempit korg xslesa nk blaja..
ak hrp dpt stdy dgn korg..
n same2 berjaya dgn korg :)

psstttt hopefully korg true friends :)