About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Friday, January 14, 2011

final bulan 3? aku mahu gile!

dengar2 khabar org pok pek sane sini
final bulan 3 ni..
ak btl2 rase mcm nak buno diri aku..
belajar baru nak msuk minggu ke3
account chapter satu tak lepas lagi..
bell xlepas lagi presentation 1..
costing baru nak msuk chpter 2..
eco still xda lec..
tetiba lec ais kate k kite kene buat bnyk klas ganti final maybe bulan 3 kita baru cover smpi
chpter3..
wow apekah itu?
bukan sekadar berita final bulan 3 malah cuti sem hanyalah dua minggu saje..
abez2 exam tido seminggu bgn2 dah kuar result..
ouh yeah bebeh..
mmg ak nk mati lah cm2..
adoi hai..
sape la pnya keje ske2 ati decide bnd ni..
bia la uitm nak special skit..
nak juga same dgn uni lain..
rilek lah..
kitaorg xnag graduate bulan 3 nak graduate bulan 5..
bole celebrte besday aku skali kan2?
alahai dah la bz dgn diner nak stdy lagi..
penin pale den ni ha..
xleh la nak lumbe sape bgn plg lmbt lagi dgn wawa..
kene lumba sape bgn awl nk stdy pagi2 buta..
org kater stdy pg2 buta bole msok pale otak..
ak ni xkire mse msok je..
tapi slow motion la kan..
sbb 2 agk slow gak la ble membuat akaun mase exam..
mst aku terkial2 buat rilek..
tgk2 pengws kate ok u only have 15min before time's up..
apekah?
ni kan pula aku nak belajar ari2..
stp mse lagi la mls dan slow..

pssstttt nak tuka u lah.. u ape best and sudi terima aku ea? uia ok kan? bole jd ustazah pasni

2 comments:

sy.H said...

chill la weh. Its all rumors. Aku pun dah penat dengar versi cerita yang entah dari mana.
=.=

Amira Rosli said...

tu lah..
jap itu jap ini..
ak pon nk gler dah..
tah mane yg btol..
tgh bt2 chill lah ni..
2 yg siap ley kuar shpg lagi ni.,
hahaha