About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Saturday, February 5, 2011

dah abez cuti!

memang xpercaya ok..
pejam celik
pejam celik
dah seminggu ok ak kt penang yg membosankan
dan penuh rase sakit hati ni
asgmnt yg xberape nk siap
susah nk mmpos
tgk soklan ak mcm nk cekik diri aku..
bel aku bt cincai2 je..
hahah
pemls kan..
bese lah aku..
kehkeh..
tapi aku kesah ape..
aku still nk cuti and aku nk habiskan cuti aku kt KL lagi berbaloi
duduk penang aku ingat bahagia la dekat dgn bf..
HARAM! 
bahagia ape bende..
xlngsung
hari2 gado..
kua bp jam je gado and balik..
tah pape la..
bosan aku..
hope balik kmpus ni happy bia bz dgn aktvti hidup aku..
xpyah layan mamat 2 dah..
bia dia rase semuanya..

2 comments:

Ween said...

post post kau sblum ni pun aku baca. Apahal lah nasib kau sama je mcm aku? boyf aku pergi singapore pun, first day je text aku. pastu second third day, senyap je. kedekut singgit en. pastu balik malaysia, kita buat2 merajuk, kita yg kena marah balik! apasal laki makin baran? dh tk fhm kita, marah kita merajuk? hello?? sakit hati en. aku fhm do perasaan kau. pastu skrg kitorg duduk dkt2 kt kl, tp lg lah, jumpa kjp je, tu pun selalu gduh. adoii sumpah sama wehh.

Amira Rosli said...

peh
aku ckp kau...
kita mmg geng la weyh..
kau taw..ak skng pts hbgn kitaorg.. ak gler xtahan.. kau bc post aku yg baru..ak cte ape blaku time kitaorg kua seari b4 balik kmpus. pedeh gler