About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Monday, February 14, 2011

hati kosong

best sebenarnya xmsg bf..
bf ke?
tah la..
dah x kot..
hahaha..
watever..
mls nak pikir..
sbb skng dah xperlu fikir kot..
yeke?
masih lagi ptt berfikir..
ble perlu saje ok?
jgn sll berfikir tntg org yg xmnghrgai kita..
ble kita terhegeh2 mencr dirinya..
dah mencr kita ble kita menyepi tnpa sebrg cerita..
amboi..
aku ni jiwang pulak..
hahahah..
actually aku dah mls..
aku mls sgt nak lyn mamat mcm 2...
hati aku kosng sekosong nya..
sbb aku sedng memikirkan..
mase depn aku yg entahkan cerah..
entahkan gelap..
cerah bersama nya atau cerah tanpa nya..
hahahaha...
DUNIA2..
indah dgn CINTA...
duka dengan CINTA..
mgkn inilah DUNIA..
pabila reti setia..
hbgn xmenjadi..
kalau aku dah strt menyepi tandanya aku MARAH..
tandanya aku TERASE ATI..
tandanya aku TAWAR HATI..
aku xnak ape...
aku xperlu kau pujok..
sbb buat aku muak..
aku hnya nak hidup SENDIRI..
tanpa kau di HATI ku lagi..
dan juga jgn nak TIBAI aku kata aku ad laki lain..
aku kuar SAMURAI aku nnt..

2 comments:

Anonymous said...

gud miaa ..
u have tO be strOng enOgh kyh !
ha ! jgn lupe ajak sy law nk beli SAMURAI .. nak jugakk :pp

Amira Rosli said...

hahah....
ok