About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Thursday, February 17, 2011

hari yg meng STRESSKAN!

ouh tidak..
semakin kusut kepala ku skng..
seperti mahu pecah..
aku kehilngan insan TERCINTA..
bagai NYAWA juga tercabut..
akhir nya!
dia melepskn  aku..
mmg itu hasratnya..
but aku try REDHA..
dugaan dtg bertimpa2..
tme aku ditglkan aku sgt TENSION kerana..
aku baru mendpt asgmnt baru..
aku ada 10 asgmnt yg mst disiapkan dan submit monday n tuesday next week.
dan aku perli strt buat pada PETANG ini di bilik FARA..
even aku mcm org bodo skit..
terpkir siDIA..
but aku terpkse gak..
matikan ati aku japp..
pasaan aku jap..
sbb aku perlu focus pada keje aku yg jauh lg pntg yg menentukan mse depan aku..
hurmm
pa amy syg pa! i love u.. THNX

4 comments:

Anonymous said...

mia ..
sabar eyh ..
x tawu nak ckp ape , tp kechiq paham perasaan mia ..
hmmm ..
sadisss nye ..
xpe , fokus on your study 1st ok !
ily .

Amira Rosli said...

hahah
ok
i will be fine
:)
love u more

Anonymous said...

ok then ..
i knOw yOu can gurl !
erm , btw ..
ade mase naty nak jumpe mia laa ..
buleyh kan ??
huhuu

Amira Rosli said...

hahahah..
sure lah bole