About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Wednesday, February 9, 2011

sekuat mana aku tahan ia mengalir jua..

macam haram pnya entry..
g mati lah..
seperti bese..
hari2 yg aku lalui skng sgt sakit..
tnpa siapa mengetahui..
tapi smlm 8feb2011 aku gagal menyembunyi kan kelukaan aku depan mmbe aku
aku xdpt pura2 yg aku sdg gembra..
akhirnya mereka menyaksikan aku insan paling lemah kerana seorg lelaki..
sekuat mane sekeras mane ati aku..
lame mane aku sembunyi duka aku..
akhrnya aku tetp jd loser!
omg!
ape nk jadi dgn aku ni..
hmmmm...
kenape dia mst buat aku mcm ni..
aku seperti dah xtahan nak tgg sma ni..
aku ingin pergi jauh dr dia..
omg aku dah jiwang!
mia gler!
ouh shit!
but even kau bt cmni kat aku..
im still love u..
this is 4 u syg
You're the one who broke my heart, you're the reason my world fell apart, you're the one who made me cry, yet I'm still in love with you and I don't know why.

2 comments:

Nazatul Zulaika Suhaimi said...

sabar la kawan
hidup byk cabaran
bercinta ada manisnya tp masih ada kepahitan

bykkan bersabar ye
doakn yg terbaik
chill :)

Amira Rosli said...

hahah..
dah bnyk bersabar dah..
dugaan kan..
redha jela