About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Friday, August 5, 2011

weekend bangun pagi

bila weekend je kena bangun pagi.
sabtu ahad je pagi
awal2 pagi
pada 8pagi
okay aku semakin resah gelisah
memandangkan aku tidak cukup tidur
grrrr mane nak tahan weyh minggu ni xda cuti aku..
peh tidak boleh blah
patutnya pada pagi pagi seperti ini aku masih melingkar di atas katil yang
tidak beberapa empuk
ceh!
ni semua angkara UBS menatang apa tah yang diwajibkan ambil
pada semester ini oleh budak2 fakulti perakaunan macam aku ni
katenya penting untuk kerja
masalahnya dah sah sah degree aku nak tukar kos!
grrrr eh yeke? belum tentu
aku kena mintak pendapat parent tercinta dulu
lepas tu kene solat istikarah pulak
harap harap dapat jauh dari semua musuh dekat dengan family
ecececeece
bajet kat tempat baru tiada orang yang tidak akan menyukai aku
heeee malas nak merepek okay lecturer dah masuk

p/s: kau penyibuk!

No comments: