About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Saturday, March 3, 2012

Ending

Assalamualaikum semua kawan kawan
okaybai malas layan.
eh kau dah kenapa ni mia?
okay la ending what the?
apakah erti entry kita pada saat ini?
okay nak maklumankan
sila amik perhatian ye semua
bahawasanya sudah tamat kuliah aku untuk semester yang terakhir ini,
tak boleh bayangkan yang aku dah xpayah bangun pukul7.20 pagi dah semata2 nak pergi kelas pada pukul8
what the? im bored! well actly xdalah bosan sebab enjoy taw murah rezeki kalau bangun awal2 pagi
and aku ni bukan senang nak bangun awal pagi kecuali hari kuliah je
but aku dah last sem and dah habis dah pun kuliah
sangat sedih la sebab aku just ada 3 minggu je lagi nak tungkus lumus sampai lemas untuk study hard and smart
utk selesaikan final aku ni.
loteh benor dah ni ha mak oi.
tapi ada kesedihan di hati kita ni.
malas nak tipu meh nak jujur jela
kita dah strt sedih and tahan airmata sejak awal sem hari tu.
makin nak habis ni selalu jugak air mata bertakung bila tengok kawan2 gelak.
nnt semua senyuman gelak tawa tu jadi kenangan je,
so aku akan manfaatkan 3minggu ni untuk bersama mereka.
kena berjimba jimbo dulu
well kita kat rumah ni sebenarnya pulang melawat ibu bapa tercinta
sera adik2 yang sewel ni hehehehe xlah adek2 yang dicintai ini.
tapi xlama sbb tangungjawab tak habis lagi kan.
so kita akan sambung tulis lagi.
untuk entry seterusnya bakal mengusik jiwaku.
Assalamualaikum!!!


No comments: