About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Wednesday, September 8, 2010

not my taste la =.=!

pelik la laki zaman sekarang ni..xcukup2...
dah ad bini nak cr pmpn len..
last2 ak lak yg kene serang..
wtf weyh
nk jadi cite mgu lps ad la 1no ni dia tersalah topup tertopup kat aku..
so ak ignore jela selps syg aku ckp ala bt bodo jela..
org dah bg amik je..
dia yg xnk mntk balik tpp tu..
pastu semalam time aku tgh sedap2 tido selps pnt membeli belah di pasar..
habis sma lembu ayam kerbau aku rembat..
ak pon tido la utk menghilangkan rase2 penat di badan..
dlm tgh sedap2 tido tetiba2..
ad la 1 pmpn call aku
tnya nama aku..
ak dgn tgh mamai nya pon bgla taw nama ak
dia tertiba nek angin kata aku ad  skndal dgn laki dia..
laki dia sll dok tpp aku.,
smpi nk jmp ak..
dia ckp kalu x dia nk buno ak..
ad ak kesah ke?
ak ckp la apehal lak ak nk jmp ang...
ak ad kne mengena dgn hdp ang ka?
dia ley lak maki aku
ckp dah a ad skndal dgn laki dia..dok jadi perampas..
pala buto ang la kn?
mmg aku hangin 1 badan la..
ak dok fght kt tepon la dgn dia..
maksu aku msok bilik tnya awat ang ni muka merah..
ang dok maki sapa..
aku jawab la ni ha pmpn sewel mana tah dok tuduh aku rmps laki dia..
dok ad affair dgn laki dia..
cinta aku tu aku nk cmpk mana?
lombong,,
maksu aku baran la..
dah dia dok maki ak tuduh bukan2..
mmg nk kene la..
dia ley ajak mksu ak fght lak kt lua..
maksu aku kata la meh la fght kt balai..
bia setel..
men tuduh ja..
siasat xmaw..
laki gatai dgn betina lain ak lak yg kene..
mmg baran la..keturunan aku xda yg nk laki org..
dia siap kata laki dia ansem xnmpk cm kawen..
ad aku kesah ka? cinta aku tu lagi ansem..keling..itam manis semua cukup..
xkan laki dia keje xbrapa..
blajaq xtgi mana..
duk uma setingan bt anak je taw...
ad hati nk pasang anak dara..
blah la weyh..
cian gler la kt pmpn ni dpt laki cm puki..
kita nk tlg dia setle dia dok maki siap ckp ak xd maruah..
WTF la weyh..
hsbnd ang tu lau muda,ansem,kaya, boleh la
setakat habuk ja ad..xpya la weyh..
ad bini xsedaq..
xpna puas.. NOT MY TASTE la weyh laki ang tu
P MAMPOS! 
CINTA aku 10 kali ganda lagi bgs la..
xdanya aku nk kat laki ang lau BF aku lagi elok..
jgn nak main tduh ja..
ang lom knl aku la..
ak pnya maki lg dasyat dr ang..
bulan pose dok maki org..
dah a tduh bukan2..

2 comments:

hafiz,a said...

sabaq noh..laki mmg cmtu.:P

Amira Rosli said...

ang laki.
ang mcm tu gak ka?