About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Sunday, September 5, 2010

SAKA?

aku susa nak caye bnd mcm ni..
tp entah la..
ble tgk mksu asyk skt ja..
berubat sana sini..
pengsan ja sll..
ak pon sangsi nk caye..
stgh org caya stgh x
tp la kan..
myb btl juga kan..
mst la ad saka..
moyang dl2 kan ske nersahabat dgn bnd2 mcm ni..
td g chck dgn ustaz mane tah..
dia aku tgk teror..
muka bersih gak..
ad cahaya la..
dia la tgk maksu
dia ckp ad..
real dpn mata aku tgk..
tp aku tkt gler la..
kalu percaya rase2nya syirik ke x ea bnd ni?
bnd ni kan mmg makhluk Allah
askar nabi sulaiman
bole la kan percaya?
hai entah la..
bia jela..
malas la nk taw..
tp mudah mudahan kalu btl mksu ad saka bole berubat dgn ustaz yd Alhamdulillah la..
semoga maksu saya baik sht mcm dl :) Amin