About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Wednesday, January 4, 2012

Doa

Kalau dulu aku memang yakin sgt orang dulu tu aku bakal jadi tulang rusuk dia.
Tapi after dia lukakan aku.
Aku memang tak kan yakin dgn sape2.
Tapi aku akan berdoa semoga MR.E orang terakhir.
Ummi dah start ajak borak pasal kawen.
Ciri menantu dia.
Memang gerun gila bila dengar
Tapi after usha2 Mr.E hopefully ummi okay la kot.
But aku hanya akan kenalkan kat family after i got my degree.
And Mr.E pon sebab kitaorg dua dah serik.
Takut awal2 kenal then xjadi malu je kan.
So better chill je.
Actually bukan nak kata apa aku banyak belajar dari pengalaman baru.
Aku rasa aku dapat hidup aku jadi diri aku.
Dan aku boleh mula berfikir sapa yang betul2 ikhlas sapa yang nak enjoy je
Btw aku tak kesah apa orang nak kata.
Sebab aku yakin dgn hidup aku.
Dan aku yakin korang yang terlibat ada hidup korang sendiri.
Aku just nak bagitahu kat semua2 yang aku maafkan salah korang kat aku
And harap korang pun maafkan aku.
But sesetgh dari korang maybe tak akan jadi kawan aku dah sebab bagi aku cukup la kena tikam belakang
And cukup2 la aku nak sakit berbagai.
And thnx la dekat semua yang sedar pasal Mr. E aku.
Mr.E awak sgt tabah and rilek thats y kita sayang awak. auwwwww kita malu!
Btw aku doakan semua orang.
Harap semua doakan yang terbaik utk aku and Mr.E

No comments: