About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Friday, January 27, 2012

Kata Hati

Assalamualaikum,
Ye entah kenapa tiba-tiba kita ingin berbicara tentang hati
jiwa
perasaan
Jiwnang ke? Tidak! Hanya kata hati.
Kenangan!
Ada pahit dan manis
Tetapi yangpahit kerap datang tanpa diundang.
Kadang kala bingung
Kenapa? Aku dah lupakan semuanya.
Kata orang benda pahit selalu ingat mungkin juga.
Tapi kerana pahit buat aku kuat tapi kerana pahit juga buat aku takut
Hadir dia dalam hidup ku.
Insan biasa lain dari segalanya
Tidak mempunyai apa-apa
Tapi ketenangan membuat hati terpikat.
Kadang-kadang aku takut yang lepas berulang.
Tapi dia sentiasa menyakinkan.
Diminta untuk memohon kepada yang Esa.
Diminta hati ini yakin padanya.
Aku harap kau terakhir selamanya.
Semoga aku bisa menjadi yang terbaik kerana kau sentiasa berusaha jadi yang terbaik

No comments: