About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Sunday, May 20, 2012

I'm working

Asslamualaikum berhabuknya blog saya,
sini nak kemas sikit.
ah lega bersih sikit,
hihi okay nak cerita sikit pengalaman kerja
okay saya dapat kerja dekat 7eleven dekat je dgn rumah
tapi saya punya mengada pergi kerja pun nak bawak kereta
hehehe biasalah anak ayah
okay saya enjoy sanggat kerja dekat sini
tak banyak rule about pakaian and kerja enjoy
tak adalah penat sgt boleh jugak duduk kalau customer tak da kan.
minggu first kerja memang shift pagi je
so memang before 7am kena ada dah nak kena start shift kira rokok
layan customer vendor bagai.
first day kerja dah ditawarkan kenaikan pangkat sebab ada diploma
tapi macam malas sebab kerja pun berapa bulan je kan.
staff lain semua friendly banyak bantu but manager je
masam je manjang tanya sikit nk marah.
so malas layan buat tak ada perasaan jela. hihi
so far so good
firstday dah ot sejam
hahaha tapi entah gaji kira macam mana sebab masuk pun tengah bulan.
harap-harap minggu ni ada la cuti. penat nihihi
Alhamdulillah ada jugak rezeki aku,
Terima kasih ya Allah yang maha Pemurah :)

No comments: