About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Friday, May 4, 2012

Worse bad i hate it

my first experience about my first job so worse and bad,
i join scanning team and my department not too big la just
department cosmetic but i should go to the office many time because hht for scan the price banyak rosak
rasa nak mengamuk pun ada. how kerja i nak habis cepat kan even kerja senang je scan and tukar harga
payah dia sbb hht je.
and environment sgt teruk sampai i nanges gila kat my parent and my repunzel
can u imagined bangla keliling u panggil u honey syg bagai padahal they just tukang letak barang.
oshmaigosg  datang tanya2.
rasa nak sepak je sorang2,
and i terus resign esoknya.
i nk apply juga kerja2 office sbb i prefer mcm tu risk xda la berat or tinggi sgt kan.
i nk cuba nasib kat bahagian account clerk kat jj and alhamdulillah i hantar resume petang td and i got call beberapa jam lepas tu utk interview esok at 11am.
pray for me, hopefully i get the job :)

No comments: