About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Wednesday, May 4, 2011

bajet kene tag dgn cik gebob buleh?

1. Adakah anda rasa HOT?? ~xHOT tapi COOL. ouh aku sudah beku
2. Upload wallpaper pc/lappy
xmau aku malas. haha


3. Cerita pasal Gambar.
xda gamba cm ne nak cite ni?

4. Bila kali terakhir anda makan ayam?
semalam ler. popeyes!

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
inilah cinta dan janji akim- aku xtahu nape aku dgr. ceh!

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag nie?
tengah pikir nak masak ape perut dah buat konsert haram
7. Selain nama sendiri, anda d panggil ape?? model. hahaha

8. Tag 8 org...
sape rase rajen tolong buat. hahaha
9. Siapakah no 1 yg anda tag?
entah. sape cepat dia dpt. ape aku merepek?
10. Katakan sesuatu tentang no. 5 yg anda tag..
sewel. mane aku tag. haha

11. Orang ke 3 yg d tag berhubungan ngn spe?
opah aku kot. hahaha

12. Bagaimana pula dgn no. 4?
kejap berfikir

13. Pesanan buat no. 6?
kau rase kau cntek?

14. Kata2 cinta untuk no.2?
aku benci kau

15. Adakah no. 7 dan no. 8 mempunyai persamaan?
entah aku xberminat nak tahu

16. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang org yg anda tagged d no 1.
mmg xdak lah. sape pulak yg aku tag kan

17. Persamaan antara Lembu and Kambing ?
dua2 makan rumput

18. Perasaan ketika jawab tag nie?
aku rasa aku sewel

19. Adakah anda tahu Rizman itu sengal?
jap aku kenal ke rizman 2?

20. Gay or Les?
i org baik taw. n gay no les. hahah

No comments: