About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Sunday, May 8, 2011

ouh girlfriend

kau datang ketika ku resah
kau datang ketika ku sedeh
kau datang ketika ku kecewa
kau datang ketika ku perlukan seseorang menemani
kau datang ketika kau tahu ku perlukan seorang teman bukan lelaki
kau korbankan kesibukan kau
kau cari masa untuk menemani diri ku
kau buat aku ketawa
kau buat aku bahagia
kau buat aku kuat hidup tanpa nya
xpernah kusangka teman lelaki mu yang membuatkan kita menjalinkan persahabatan
dulu teman lelaki mu sekarang kamu
kamu berdua teman yang baik.
yang sentiasa ada dengan ku.
semoga kamu berdua bahagia hingga akhirnya
doakan kebahagiaan aku selalu.
doakan aku xkan disakiti lagi.
doakan jodoh yang terbaik untuk ku.
TERIMA KASIH

zarin dan hafiz a.k.a trex :) <3

2 comments:

zarin zahari said...

eh awakkkk. hahahah. saya baru terbaca. terima kasih atas entry ini. sungguh, terharu lahhhh :) do take care :)

Amira Rosli said...

hahah
wlcm