About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Sunday, May 22, 2011

thnx ayahanda :)

heeee
setelah sekian lama aku xda benda nak update
yang aku tahu mengepos video2 nak jiwang je
sebab aku sntsa kekeringan idea
maklum la sejak2 derita dan terluka
baru nak belajar bahagia tanpa insan yg bernama lelaki dalam hidup ku ini
jadi aku memang tidak mempunyai apa2 yg aku mahu ceritakan
sebenarnya aku memang xda benda nak cerita,
tapi saje nak ucap terima kasih dekat ayahanda aku yang banyak perabis duit
utk anak dia yang tercinta ini,
hari ni memang hari perabis duit.
mana tidak nya sudah sampai masa aku melangkah pulang ke kampus tercinta
jadi perlbagai barang keperluan yng perlu ku beli untuk menyenangkan diri
agar tidak ku susah memikirkan cara2 menaiki bas dan menyusahkan diri
membawa barang2 yang sememangnya aku tidak akan angkat dan belum tentu kudrat ku mampu
memang dah nama pon membeli belah jadi memng terbelah kedai tu aku buat
semua aku sapu.
semua aku ambil tanpa memikirkan harga apetah lagi melihat tanda harga agar aku
boleh berfikir ' agak2 ayah boleh bayar x?'
ye sememmangnya nama pun anak bertuah jadi memg keje perabis duit saje
tanpa memikirkan kesan nya
apabila di kaunter jumlah tertera sebnyk rm245.90 maka ayah aku dgn senyuman yng lebar
mengeluarkan duit dan terus membayar.
dan dihadapan jurujual itu juga ayah ku memerliku tanpa memikirkan diri ku
" waktu ayah masuk universiti bawak beg baju, awak bawak segala2nya mcm nak g oversea. nanti anak
awak lagi la manje dr awk jgn mntk belikan uma kat universiti sudah"
ouh terima kasih ayah!
hahahahaha
well walaupun memerli saya tetap sgkan ayah sebb sgp mengeluarkan duit demi anak kesygan ini :)

2 comments:

zarin said...

mia :) hahah. kelakarnya comment ayah awak. zarin tergelak baca awak tahu :) hikhikhik. balik perak jangan lupakan saya :)

Amira Rosli said...

hahaha
ayah biase la
ok xlpe awk,
muah