About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Thursday, June 2, 2011

bila kaki melangakh ke tahun akhir, hati ku mula

mula rase macam nak mati,
memikirkan makin susah subject yang bakal aku ambil
walaupun baru semester5 aku tetap dapat rasekan
semakin banyak lagi usaha yang aku kene lakukan untuk mendapat
anugerah dekan untuk sekali dalam 6semester ini
semester 5 yang mengundang kesabaran aku
yang penuh dengan subject yang bakal membunuh aku
dan pensyarah yang bakal membuat aku resah hati gundah dan gelana
mana tidak nya dapat pensyarah yang buat ramai orang repeat
tapi aku terpakse juga menempuh
nak tuka kelas lain memang jadual tidak mengizinkan
dan terpakse aku berdepan dengan pensyarah ini
tapi aku akan tetap beruasaha untuk kekal kan gred aku dan
teruskan dapat 3.00 keatas lagi.
dan insyaAllah aku akan dapatkan anugerah DEKAN
supaya ummi dan ayah semakin gembira

No comments: