About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Saturday, June 25, 2011

twitter? ada lah gila!

semua teman teman mula bertanya
kau taw apa itu twitter?
yang bole twit twit 2
aku kesah ape
mereka mula menyoal 
kasi tahu kitaorg nak stalk kau celah mana
facebook kau delete
myspace kau delete
blog kau active
kitaorng bukan kaki membaca apetah lagi baca kisah ngarut kau
tapi kitaorang gemar amik tahu hidup kau
maki kau
sedeh kau
tawa kau
boyfriend baru kau
xpon skandal kau
hahahahah
ape korang ingat aku ni artis ke?
eh kate mereka aku model
ya model yang poyos adalah
haaahahhaha
dan sekali lagi mia kau ada twitter x gila?!
hoi kawan2 teman2 rakan2 yang jauh lebih gila
aku dah lama buat akaun twitter just jarang update sajo,
nak aku actve men twittr?
kasi blackberry satu setiap saat walaupun dijamban akan aku kabarkan!
aku rase kawan2 aku yang kuno xreti mengambil tahu tentng kewujudan twitter aku
ceh! leteh dan leteh mempunyai rakan seperti mereka. :)

No comments: