About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Thursday, June 30, 2011

kusut

setiap hari makin kusut
kusut dan kusut
aku semakin tekanan dengan semua yang aku harus jalani seharian
entah mengapa aku rasa payah perit dan derita
tapi aku harus laluinya
entah kenapa bila di tahun akhir aku makin tiada masa untuk bergembira
hari-hari ku penuh dengan kerja-kerja yang semakin bertambah
dan lambat mengurang
entah ape nasib kerja english direject mentah-mentah untuk kali kedua
entah aku masih mampu untuk bertahan
kepala makin berdenyut setiap hari
entah berapa banyak panadol aku harus telan
kadang-kadang aku seperti ingin tidur untuk sekian lama
lari dari semua masalah yang datang menimpa tapi apekan daya ku
semua menyesak kan kepala
kusut perit derita sudah jadi makanan ku

No comments: