About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Wednesday, June 29, 2011

hadiah hari jadi!

walaupun sudah genap sebulan hari lahir ku berlalu
aku fikirkan hanya teman lama saje yang sudi memberi kepada ku
tapi tidak ku sangka dia teman wanita ku yang degil lagi ego
yang berjanji dan sering terpula
dengan senyumpenuh makna berjalan di sebelah ku sebelum kami
melangkah ke kelas law yang penuh ketegangan
dia menghulurkan sekotak kecil hadiah
dan juga gula-gula berbentuk hati
sweet lah kau cik FARAH WAHIDA!
auw sayang pulak aku nak makan taw.
kau taw sampai-sampai bilik aku xbukak pun hadiah kau
bukan xsudi tapi sayang sebab aku terharu sgt
kau orang kedua bagi aku adiah
orang yang rapat dengan aku
yang suka membebel ego dan mengambil berat tentang ku walaupun dalam diam
yang selalu sibuk dengan teman lelaki dunia akhirat kau
kau tetap ada mase nak text aku
ok xnak puji kau lebih-lebih
apa-apa pun terima kasih hatiku!
xnak makan gula-gula hati yang kau bagi sebab comel sgt
mcm hati aku. heeeeee
ok xboleh upload gambar hadiah kau aku akan upload nanti supaya kau xda nak tacing-tacing
dengan aku makcik!

No comments: