About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Thursday, June 30, 2011

prepaid to postpaid. thnx ayah

memang nak bangge bukan menunjuk sekadar riak berlaka
aku secara rasmi telah memulakan hidup baru selepas meluahkan segalanya
kepada ummi dan ayah yang sentiasa berada di samping ku
sentiasa menjadi semangat ku untuk aku terus kuat dan kuat
menjadi wanita yang tabah
walaupun hati semakin derita
walaupun payah aku mengusir kenangan lalu
walalupun sakit aku tetap perlu berusaha melupakan demi ummi dan ayah
terima kasih ummi terima kasih ayah untuk hidup yang baru
terima kasih belikan number fon baru postpaid lagitu
memang tunggu la bill bulan ni pasti xbanyak
ummi ayah nurul akan terus berusaha lupakan dirinya
ye betul kata ummi lelaki tidak semua baik tidak semua jahat
betul kata ayah anak ayah ni cantik ramai orang nak
betul kata mereka aku masih muda untuk berada dalam kehidupan cinta
kecewa aku akan ajar segalanya
kecewa aku aku ajar aku mencari yang lebih elok
kecewa aku sedarkan kebodohan aku menerima kali kedua
kecewa aku membuatkan aku hanyalah perempuan biasa

No comments: