About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Monday, October 17, 2011

after 7years

AIZAD IRFAN sepupu lelaki aku paling rapat waktu kecil
waktu zaman main basikal keliling kampung
bila aku sunyi di kampung dia yang selalu datang bawak basikal
then carry aku bawak keliling kampung
tidak perlu telefon tidak perlu sms
dia akan datang menemani ku tiap2 petang tetapi itu 7tahun sebelum ni
setelah 7 tahun berlalu aku baru berpeluang jumpa dengan dia
semuanya gara2 keluarga masing2 yang membuat kamu terpisah
banyak perubahan pada dirinya
sanggat berbeza dengan aku
aku persis lelaki dia lebih sopan dan lembut tapi bukan nyah okay?
begitu kuat ikatan persaudaraan benar la kata perpatah
"air dicincang tidak akan putus"
yabegitu juga kami walaupun 7tahun tidakberjumpa.
sekarang Allah pertemukan kami kembali
tapi sungguh tidak disangka apabila mengetahui nasib dia kini.
aku pikir kan hanya aku yang diberi dugaan yang berat duka yang panjang kesedihan yang sering kali terjadi. *cewah ayat kemain
rupanya dia lebih derita dari aku.
mudahmudahan dia kuat menjalani kehidupan ini.





thnx aizad irfan for the ring :)

No comments: