About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Friday, October 14, 2011

she is my REPUNZEL

hahaha. ni kes balas membalas okay. hahah saje gedik nak jugak tulis pasal
sorang cinta aku ni
saje je ngada2 nak tunjuk la aku sayang dia jugak bukan dia je.
kehkeh
sape? mesti tertanya sape kan repunzel aku.
gila apa ada repunzel tertiba yelah prince je bole ad repunzel ke?
sorry sikit sepak nak? aku pon boleh. aku kan ratu so berhak la nak ada apa pun
okay meh nak bagitaw sape repunzel aku ni. haaaa nama dia kan kan kan
NURUL AZHWANI ABDULLAH SANI. ha ape? betul taw aku eja nama dia. dah 3semester duduk
bawah ketiak dia je susah senang semua mengedik kat dia je.
ha panggil apa? ape ape pun boleh. tapi korunk pgl wawa sudah la. jangan ngada nak pgl repunzel mcm aku plak nak kene sepak la jawabnya. hahaha
dia ni dah 3semester dengan aku. mmg aku taw dia xsuka aku mula2 yelah aku kan model
muka kene sombong. naik uptown kne blagak cantik normal la model kan * see dah perasan lebeh da. nsb la. kehkehe. okay dah! dia dgn geng2 dia merangkap geng aku jugak sekarang ni mmg xsuka aku
tapi aku mls nak cte korunk g la bc blog dia pasal aku. mls aku nak cite pnjg2.
heheheh.okay dah dah aku makin melalut jauh. diam mia! ouhch! ape ni?
oaky2 back to story dia la penyelamat aku sebenarnya
time aku bercinta sakan mengedik gila babi gayut gaduh dgn ex aku sampai katil gegar sampai dia
beli earphone sbb mls nak dgr ha dia la yang xpenah nak bebel wlpn aku taw dlm hati bengong la pmpn ni gaduh ja. hahaha and even cmtu tapi time aku putus cinta, mula gila, pagai gila semua
kuar ha pmpn ni la yg selalu dgn aku. msg aku nsht aku peluk aku dgr cte aku amuk aku nnges aku maki aku bela aku. dia lah dia la everythng. yg buat aku kuat dia. aku ingt lg dia balik uma aku g uma mmbe aku aku gila down aku msg dia ingtkan aku kat Allah. aku balik bilik dia still xbalik lagi aku buat pagai gila mkn ubat tdo. sepahkan bilik dia la balik2 kemas. aku bgn ada satay yang kitaorg suka sgt. so sweet. soh aku mkn la. aku tahu aku ni xreti jage hati dia aku kasar tapi aku taw dia syg aku. xdanya amik ati. sbb aku sell paham kau kan wawa? hahaha even dia single dulu
then baru aku tapi aku dpt pengganti dl. bukn sbb aku xkuat or sunyi
tapi aku dah jmp sme1 yg okay la.kehkehe EMAN jgn tacing. xsuka! bahahha.
tapi wawa ni la time single sama2 cte pasal laki psl kawen la. hhahah berangan lebeh smpi msg2 xsedar xd bf. hahaha. tp even aku ni dah berpunya tapi bila dgn dia aku jadi single taw thts y nmpk muda. everythng share together. ape dia ada aku ada. apa aku ada dia ada. dressup ke apa ke. semua nya idea mengila msg2. ha sebenarnya wawa aku suka tgk gmba2 kau kat lptp kau. bahaha
kau ptt jd model bkn ak. ak pemls nk amik gmba. tp kau kemain rajen bebonar. dan sape yg tglkau dia laki plg rugi and dpt kau nnt dia plg untung. oaky dan now aku nk cakap aku sedeh gila kalau nxt sem xdpt bilik dgn kau. waaa sape nak dgr cte2 aku yg gempak ni? sape nk tgk muka aku yg blur and xda prasaan ni? sape yg nak gelak tgk bila aku ckp dlm selimut? sapa2? waaa. nnt sape nk teman aku g dewan makan selekeh2 pakai slipar jamban g uptown xcuci makeup after modelling klu bukan kau. kau jela yg sgp malukan diri skali dgn aku. heh jiwng la aku
okay! wawa aku syg kau tp aku dah xtw nk ckp ape. kau pon tahu aku mmg cm ni kan, heheh
sorry taw slmne 3sem kau penin dgn aku terase ke. nxt sem klu 1bilik nohal kan nk lyn aku?
hehehe doakan same2 taw. dekan bila? haha degree la noh. okay. tapi mmg aku plg syg kau sbb kau ak hidup balik lps DIA tglkan aku. thnx okay? hehehe LOVE u. ouh makcik2 pakcik2 sekalian meh nak tunjuk gambaq repunzel aku. eh jap knpe repunzel? sbb dia xmw potong rmbt slg xdpt bf. mampus la aku t nk ngegok rmbut dia pnjg bole buat tga lagi. tapi2 beat la dia akn dpt bf pnya thn depan. kehkehkeh. eh dah la! ngarut bnyk meh ni dia


ini budak cinta gua paham! dont ever take her from me without my permission

No comments: