About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Thursday, October 20, 2011

Entah apa petandanya

kebelakangan ini sering kali aku bermimpi tentang perkara yang sgt aneh
ketakutan sering datang menghantui sebelum aku tidur..
setiap hari setiap malam setiap kali aku lena
aku sentiasa didatangi mimpi2 buruk
entah apa petandanya...
kadan2 aku rasa itu mainan tidur tapi sgt kerap aku mimpi benda yang sama
semuanya tentang kejahatan
aku sering mimpi kene bunuh dgn entah siapa2 yang aku sendiri tidak dapat pastikan
aku sering bermimpi tentang orang lama yang aku mahu lupakan..
tapi dia sering hadir dalam mimpi aku disaat aku sedang bahagia..
dia seperti datang menghalang kebahagiaan aku..
entah kenapa..
entah aku sering bertanya setiap kali terjaga...
apa mahu dia dari aku..
dan aku mimpi segala tentang kejahatan dia..
semua nya.. ape ini petanda sesuatu yang buruk aku terjadi?
entah la... ummi hanya mampu suruh aku berdoa agar dihindarkan dari perkara yang tidak elok
mungkin Allah mahu memberitahu aku sesuatu yang mungkin mengubah hidup aku.
atau mungkin akan terjadi sesuatu yang melibatkan semua orang dalam mimpi aku..
mohon korang doakan yang terbaik utk aku..

No comments: