About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Friday, October 21, 2011

akhirnya

mula-mula aku masih lagi takut or senang cite malas gila nak bagitahu benda ni
malas nak heboh takut2 la ada yang tak puas hati
tak pun sedara mara aku mengamuk2 ke yela semua terlalu pantas even
after 6months baru aku amik keputusan ni
ye untuk makluman semua yang masih tidak tahu
yang terutamam yang tiada fesbuk eh facebook atau twitter aku
ye sebenarnya aku telah secara rasmi menjadi eh tidak bukan bukan
aku telah pun menamatkan zaman single aku selama 6bulan ni.
ye sekarang sebenarnya aku sudah bersama seseorang sudahhampir sebulan lebih
dia lah yang banyak eh x yang selalu ada dengan aku danaku bahagia kerana memilih dia
doakan aku dan dia smoga berkekalan semoga dia insan yang memang untuk aku,
insyaAllah. mudah2han dia yang terbaik dari yang sebelumnya. doakan kami bahagia.
nak tahu siapa dia? malas la pulak nak tayang. okay2 aku letak la gamba dia satu. hehehe



No comments: