About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Monday, October 24, 2011

lesen kereta?

hoi hoi hoi
mesti ramai yang masih tidak tahu
ha ape dia ??? apa? apa? dan apa?
ye aku masih belum mempunyai lesen kereta.
semestinya aku tahu itu satu keperluan tambahan pula cewah ayat BAHASA MALAYSIA A++
ya tambahan pula aku anak sulung semestinya mempunyai lesen kereta satu bonus untuk aku
eh tidak bonus untuk parents aku.
rasa-rasa mereka seperti malas nak drive pasti aku akan jadi mangsa
tapi sayang aku masih belum lagi mempunyai lesen kereta
niat nak daftar di sekolah memandu pada musim cuti semester ini hanyalah sekadar angan-angan
minah jenin kerana kesibukan parents aku.
bila aku menawarkan diri nak daftar sendiri mereka pasti membantah
kononnya aku tidak pandai berdikari berdiri atas kaki sendri takut ditipu
untuk apa? aku sudah 2otahun dan tahun depan aku bakal 21tahun
tapi sebab perangai aku selalu tangkap muat yang tidak kesah main bedal apa yang aku
inginkan. tapi aku tahu ramai tidak percaya yang aku ni xda lesen kereta
seperti kata ZULAIKA atau pun EYKA DARLA MODEL CLEO kita
" harap muka je gangster lesen xda podahhhh"
hehhe sebenarnya aku lebih selesa orang lain yang drive sebab aku seorang PUTERI RAJA
okay bai bai :)



No comments: