About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Tuesday, July 19, 2011

aliff saifi anda dimaafkan

manusia memang selalu buat silap
tapi lambat nak sedar
bila dah sedar malu nak mintak maaf
takut orang tu berdendam atau xnak maafkan kita
jadi lama2 makin tidak bertegur sapa
sampai kadang2 jadi musuh
tp alhamdulillahh walaupun kita xbertegur sapa
untuk setahun lamanya tapi lama kelamaan kita pun
sedar yang salah seorang perlu memulakan dulu kan?
terima kasih sebab wish birthday saya hari tu
dan awk adalah orang ke tiga tahu?
xsangka awk ingat birthday saya :)
terima kasih try msg saya bertanya khabar walaupun baru-baru ni kita nak kawan balik
terima kasih awk tolong ikut antar saya ke gopeng
tolong angkat beg saya
tolong tunggu saya sampai naik bus
terima kasihh..
dari situ kita strt berborak kan?
walaupun masing2 kekok
dan terima kasih untuk msg malam ni
saya paham awk xda niat nak tinggal saya macam tu je dulu
jgn rasa bersalah dah kita tetap kawan saya dah lama maafkan awk
lepas ni saya pulak ye tegor awk dulu kalau tersempak
asyik awk je senyum dulu kat saya.
haahaaah

p/s:bila single ni makin ramai yang nak kawan dengan aku ;p

No comments: