About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Saturday, July 9, 2011

hukum karma

hari baca surat khabar METRO 10 julai 2011
muka depan dah menarik perhatian
wawa yang pada mulanya nak beli KOSMO
terus tukar amik METRO
ape yang best yang menarik perhatian kitaorang?
ha tajuk muka depan memang GEMPAK habis la
KASANOVA KECUNDANG
okay aku nak buat ringkasan untuk berita hari ni
tajuk dia best kan?
mamat ni nama dia HISHAM okay nama sebenar taw
dia ni dah 11 tahun jadi KASANOVA mainkan ramai perempuan
kikis duit then suruh perempuan2 tu puaskan nafsu dia
umur baru BELASAN tahun dah jadi BAPAK BUDAK
yelah pernah terlanjur
sejak tu dia jadi KETAGIH SEKS
senang je kerja dia nak dapat duit dan puaskan nafsu dia
cari perempuan tabur ayat manis
mintak duit buat ayat sedeh
dapat2 berjoli dengan ramai perempuan dah puas tinggal
sekarang ni dia hampir GILA emosi selalu terganggu
bila check DOCTOR tak da pape pun
tapi bila jumpa tah DUKUN ke PAWANG ke
eh USTAZ kot kan baru tahu salah seorang dari MANGSA dia dah hantar benda dekat dia
sebab DENDAM .
sekarang baru nak menyesal memang tak dapat la kan sebab NASI DAH JADI BUBUR
dia mohon maaf kat semua mangsa dia tapi kebanyakan tak nak maafkan
yelah dah la kikis mainkan perasaan dara pun hilang
MORAL VALUE ape kita buat kita akan kene balik tak kire pada diri sendiri atau pon anak-anak kita
setiap orang pasti dapat BALASAN atas ape kita buat.
dan aku pun pernah merasainya. memang sakit tapi benda ni buat kita SEDAR dan MENYESAL
teringat cerita cerekarama KARMA SALINA.
kalau ada salah pada orang cepat-cepat mintak maaf
berhenti lah buat orang.
bak kata ABANG saya :) jangan buat orang nanti kita kene hidup ni KARMA kita xselalu kat ATAS
kalau dah kene baru TERDIAM takut xsempat nak sedar MENYESAL nak mati :)

p/s : awk semua yang mengenali saya maafkan saya kalau saya ada buat salah :)

No comments: