About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Saturday, July 9, 2011

mane facebook AMIRAH ROSLI?

hahahaha
ramai yang tercari-cari facebook aku kan
mane lah hilang
mesti ingat mia remove aku then block ke?
ape salah aku?
haish
semua datang serbu tanya
alaihai macam artis pulak aku ni
hahahahaah
untuk pengetahuan korunk wahai kawan2 dan stalker hehehe
aku dah deactive dan mungkin akan delete tak lama lagi
kan aku dah kata nak mulakan hidup baru
tak paham ?
hahahahaa
aku akan buat facebook baru bila ada SUPERMAN nak buatkan sebab aku ni tak reti nak SIGN UP
walaupun sebernanya senang je pun kan
ya aku taw tapi aku malas dan tak suka berusaha..
mungkin setelah mempunyai BLACKBERRY sendiri
hahahah nak belagak je. aku pon nak handphone BUAH-BUAHAN
hhahahaha ha dah ada nanti akan ku mintak SUPERMAN terbang datang bilik aku buatkan FACEBOOK
eh xpayah kot datang aku suruh dia guna laptop sendiri je.
hehehehe
so kalau dah xsabar sanggat nak sibuk hal aku nanti aku dah buat facebook
pandai2 la korunk cari ye? hahahah
hanya mereka yang aku kenali dan aku rase layak diapprove saje aku akan approve!

No comments: