About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Friday, July 1, 2011

husna terima kasih

terima kasih nur husna md abd jabar
eh betul ke nama kau ni?
ape-ape pun terima kasih jawab call aku pada pukul1 pagi
semasa aku sedang ting tong
aku serabut menanges dan kecewa kau lah yang melayan aku
seronok la kan aku guna bill sekarang?
aku boleh selalu call kau kan
terima kasih okay sebab kau bagi aku semangat
terima kasih jugak kau lagi membenci dirinya dari aku punya benci
kau punya benci memang melimpah ruah
yelah kau yang rasa dulu pahit kecewa dengan lelaki yang pada mula nya beriya-iya nak kan kau
kemudian tinggal camtu je
ape-ape pun aku memang tabik la kat kau sebab kau xpernah bagi peluang kedua
ketiga untuk lelaki yang sama
ternyata kau sanggat kuat pendirian dan tidak mudah mengalah pada pujuk rayu lelaki
yang pernuh dengan kepura-puraan
patut lah kau suruh aku cari boyfriend kat kau kan
hahahahah
macam mana lah aku nak cari kat kau husna
aku pun xda kekasih hati
kena tinggal adalah
ape-ape pun kita cari sama-sama okay?
kat pavilion macam dulu k?
kita pusing satu kl kita masuk semua kedai kita usha mamat handsome
lepas tu kita main mata
tapi aku je yang berani buat macam tu kan?
kau tah bila nak berani sebab tu lah aku yang selalu dapat kekasih hati dulu
hahahahhaah
kita sama-sama ego kan husna tapi hati aku xsekeras hati kau
hati aku lembut sikit dari kau walaupun aku lebih pendendam dari kau kan
tapi husna kali ni aku janji tiada peluang ketiga
dulu aku bodoh aku yakin pisang tidak akan berbuah dua kali
tapi sekarang aku percaya semua cakap kau
aku akan berusaha lupakan dia
aku akan buka hati aku pada lelaki lain dan tunjuk pada dia aku lebih bahagia tanpa dia
dan lelaki baru uang datang dalam hidup aku tu lebih baik dan sempurna dari dirinya
husna! terima kasih! nanti aku carikan kekasih hati okay?
kita share cari yang handsome kacak bergaya
love u sayang

No comments: