About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan

pejam celik pejam celik
yeah dah puase
hari ni bermula la satu ramadhan
yeah!
aku kena start untuk mengumpul pahala sebanyak mungkin sebab dah banyak sgt dosa yang aku kumpul
sudah tiba bulan untuk aku menghapuskan semua dosa2 aku sebelum ini
memang tidak terkira
ye tapi seperti kata Ummi tercinta Allah maha pengampun
jadi aku kena la banyak2 beribadat dan memohon keampunan dariNYA
satu kewajipan untuk aku buat bekalan diakhirat kelak
Alhamdulillah aku sudah nampak hikmah kenapa aku tidak bersamanya
dan aku juga semakin bahagia dengan kehidupan aku sekarang
mempunyai ramai kawan. terima kasih KORUNK :)
seorang ADAM yang banyak memberi aku semangat mengubah hidup aku
mengajar aku tentang perkara yang aku selalu lupa dan tidak pernah nak amik tahu. terima kasih AWAK :)
dan juga seorang kawan baru senang cerita "boyfriend" yang memang 247 amik kesah pasal aku. terima kasih KAWAN BAIK :)
dan yang palin PENTING aku bahagia mempunyai UMMI AYAH ADEK2 dan SELURUH KELUARGA
aku yang sentiasa bagi aku semangat
sekarang aku sedar. mereka segalanya dari dia. dulu aku silap.

p/s: nak berbuka apa ye harini? terawih di pusat islam baru. yeah! thnx ALLAH

3 comments:

emmayuzaima said...

selamat berpuasa miaa ;))

emmayuzaima said...

SALAM RAMADHAN MIA ;))

Amira Rosli said...

awk juga emma :)