About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Saturday, July 9, 2011

teluk intan mencari ketenangan

selepas melihat adengan mesra si jantan dengan si betina
tidur penuh dengan mainan saitan yang menghasut memusnahkan mereka
hati gundah gulana
seperti dihiris sembilu sakitnya
teluk intan aku pergi mencari ketenangan hati yang sedang berduka lara
wawa bersama gamba menara condong
mia bangge di tingkap menara condong
bajet comel ambik gamba sendiri
dinner mia- sup ekor, nasi putih dgn tea o ais

wawa sibuk update twitter

fadhil dgn angah bangge dpt mcd free

apit dgn angah teruja dpt mkn free
mia sibuk amik gamba kolam hajat

heee frst time berada di dalam menara condong

bajet cun je ni ;p



maaf saya tidak tahu ape kebendanya tu

heee penuh bangge

hey! saya di menara condong!

excited nak mkn sup ekor di diwanis

wawa sempat senyum wlpn lutut dah lemah ;p

ni wawa punya mee kung fu

okay memang aku teruja nak mati bila sampai bandar teluk intan
aku rase macam beruk sanggat 
hahahha mane tak nye
terkejut even pekan kecik pon ada macam-macam
yang xboleh blah ada oldtown besar punya babe
then satu benda yang teruja nak mati
tempat snooker dekat teluk intan besar gila nama dia PLUTO
hahah comel je nama planet besar cantik menarik tertarik kau memang deBOM la!
dah macam snooker kat ASIA CAFE je
even ASIA CAFE bertingkat-tingkat tapi PLUTO memang bole kata terbaik lah sebab cun gila
mesti sape2 mamat2 yang gila main SNOOKER confirm puas ati la
hahahah sape kata TELUK INTAN xmaju?
habaq mai! datang dulu la. ada MENARA CONDONG and memang CONDONG. gila best!
memg happy habis.
benda yang kelakar berlaku after dinner kat DWANIS TOMYAM 
tertiba kete xleh strt sebab batry week waw lupa tutup LAMPU -.-!
okay nasib baik kawan dia FADHIL ANGAH dgn APIT ada dtg tolong
and habuan yang dyeowg dapat adalah MCD! hahaha thnx korunk
frst time lpk betul2 buat aku gelak besar
happy gila. even xda boyfriend tapi aku ada teman lelaki baru yang memang kawan baik
wawa thnx kenalkan kawan kau kat aku
the BEST mereka :)

No comments: