About Me

My photo
Nurul Amirah Binti Rosli. Major in Economy. Future Economist.

Monday, July 18, 2011

meluah terluah

orang sekarang ni senang je kan menilai bila tengok je
tanpa tanya dulu kebenaran
bila kita single je tiada lelaki istimewa disisi
bila kita ramai kawan perempuan mula la cakap kita tak laku
sebab tu dengan perempuan je pergi mana-mana
kalau kita kawan dengan budak-budak hot mesti orang kata
dia tu xhot sebab tu cari kawan2 yang hot
bila kita single dah strt makeup mula la orang kata
dia tu nak changes jadi lagi cantik lagi hot bagi laku
tapi orang tak tahu tu diri kita sebenar cuma kita
xboleh nak makeup lebih2 waktu couple bf xsuka nanti lelaki lain pandang
bila kita ada ramai kawan lelaki orang tuduh kita kaki melayan playgirl
bila kita lepak makan dengan kawan2 lelaki yang kadang2 teman baik kita sendiri
orang cakap kita suka kawan kita
padahal dyeorang xtahu teman kita dah ada bunga istimewa
bila kita single ramai suruh kita couple takut kita rampas bf dyeorng
ada jugak yang cakap couple lagi best dr single sebab ada orang jage
tapiorang xtahu bukan senang nak cari bf
kita dah 20an bukan nak cari bf yang buat stock je
kita cr bf yang bole jadi mr right kita yang bole jadi suami mithali
bukan bf ada kat pasa malam bundle lelong2
nak cari yang memang untuk kita susah
orang xtahu aku sakit kecewa orang cakap aku happy ja
orang cakap aku tetap gelak2 senyum setiap hari
orang xtahu dalam hati aku terluka
orang xtahu sebelum tidur aku menanges
orang xtahu ape yang aku lalui bila aku sakit
orang xtahu..
cuma satu benda yang aku tahu sekarang aku dah xpura2 happy sbb
aku betul2 happy kerana TEMAN :)

p/s: zarin nanti saya gayut dgn awk lagi bila dah byr bill :)

6 comments:

Nazatul Zulaika Suhaimi said...

Salam Nurul Amira Rosli :)

Sabar la ye, dugaan selalu dtg pd kita. Allah SWT nk uji sejauh mana ingatan kita pd DIA.

Bab jodoh jgn risau. InsyaAllah kita tak perlu cari sungguh2 (haruslah ada usaha tp tak perlu semngat sgt..kita istikharah la ye), jodoh tu dtg sendiri. Mana la tahu tiba2 ada org masuk meminang kau tak lama lagi. Hehehe.. Amin~ Cewahh

Amira Rosli said...

naz thnx 4 advce ceh
hehehee
insyaAllah ad jodoh kita adalah kan?
lama xjmp kau
no kau aku dah hlg

Nazatul Zulaika Suhaimi said...

u r welcome :) no problemo
aku dh biasa jd kaunselor kt uitm, kau je yg tak tahu :p haha
betul tu, ada jodoh dia mai la..hehe
no? inbox fb okeh? hee

Amira Rosli said...

ak dah xmain fb la
nnt jmp leh?
perlukan nasihat kau

Nazatul Zulaika Suhaimi said...

oh..hee..patutla aku cari fb kau tk jumpa..erm, aku balik mlaka hari jumaat..plg lmbt jumpa jumaat pg.. :)

no aku-0176782186/0136378651

Amira Rosli said...

ak rase cm xsempat je
myb kita msg je kot